ימה
YAMA
צימר | ספא יין | WINE SPA | SUITES

צימר ספא

צימר ספא

לגלול

בהתחלה, כשאריאלה ואני חשבנו על לפתוח מקום שבו נוכל לארח אנשים, החלטנו באופן טבעי על מקום שבו ההכשרה שלי כפזיותרפיסט ומעסה תבוא לידי ביטוי. בתור מי שבילה שנים בלימודים על הדרך שבה פועל גוף האדם הייתי ער לתועלת העצומה שאפשר להפיק משילוב בין רגיעה נפשית וטיפולי עיסוי שונים. וכך ב2009 פתחנו את "ימה" ספא היין הראשון בישראל.

כבר מההתחלה האורחים שלנו, שהגיעו לבלות כמה שעות של רגיעה ויציאה מהשגרה התחילו לשאול אותנו "נו...ומה עם איזה חדר שנוכל לישון קצת אחרי הטיפול...?" ואנחנו הקשבנו והתחלנו לחלום.

במהלך הטיולים שלנו בחו"ל יצא לנו להתארח במקומות שונים, באכסניות, במלונות, בחדרי B&B וכמובן גם בצימרים. לאט לאט הבנו שהסוג האחרון, זה שמציע את הנוחיות של מלון אבל עם היחס האישי, הקשר האנושי עם המארחים הוא סוג האירוח שמדבר אלינו יותר מכולם. ומדי פעם חשבנו לעצמינו, כמה נפלא היה אם ב צימר רומנטי שאליו הגענו היה גם חדר טיפולים צמוד, כך שנוכל לקבל עיסוי מקצועי בלי לצאת מהחדר, או לחילופין, כשנסענו ל ספא בצפון הארץ קיוונו שנוכל להישאר שם ללילה ולהמשיך את הרוגע שהצפון משרה.

וכשהגיע הזמן שלנו להתרחב צרפנו את הצימר "אשכול" כיחידת אירוח לספא ואחריו גם את "כרם". כשכל המפלס התחתון הפך לסוויטת "גפן" והפכנו למקום שמשלב את הפינוקים של צימר רומנטי עם טיפולים יחודיים של וינותרפיה, ואת "ימה" מ ספא מומלץ ל צימר ספא שקוצר מחמאות מכל מי שמגיע אליו. בכל אחד מהצימרים שלנו תוכלו לשקוע בג'קוזי הפרטי שלכם, ולמי שרוצים לפנק את עצמם באמת, תוכלו להוסיף לו את מיצוי היין היחודי שלנו (אמבט יין) ולהפוך את הרחצה בו לחוויה שמענגת את כל החושים.

אנחנו ממוקמים על המצוק המשקיף לים של המושבה זכרון יעקב ואנחנו צימר מומלץ לזוגות ע"י אתרים נחשבים כמו טריפ אדוויזור, הפסגה ומפה וכמובן שזוגות ממליצים עלינו לחברים שמחפשים צימר בצפון הארץ שמשלב בתוכו גם טיפולים ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות בלתי מתפשרת.

כתבות נוספות

אלכוג'ל משפחתי של ימה ספא

אלכוג'ל משפחתי של ימה ספא

להמשיך לקרוא
צימר ימה בצל הקורונה

צימר ימה בצל הקורונה

להמשיך לקרוא
לא רק המחיר קובע

לא רק המחיר קובע

להמשיך לקרוא
לעמוד בלוג
>