ימה
YAMA
צימר | ספא יין | WINE SPA | SUITES

צימר רומנטי

צימר רומנטי

לגלול

אנחנו, בתור זוג שנשוי כבר כמה שנים טובות, למדנו על בשרנו שלרומנטיקה יש הרבה דרכים לבטא את עצמה. לפעמים זה להכין לו את הקפה של הבוקר, לתת לה לישון בזמן שאתה מארגן את הילדים, לפרגן לה חוג יוגה בשישי בבוקר או אפילו לעבור בשקט על העובדה ששוב נוסעים להורים שלו בשבת.

אבל מדי פעם, ורצוי שהזמן בין הפעמים לא יהיה ארוך מדי, צריך משהו קצת יותר...מושקע. אולי סרט רומנטי, אולי ארוחת ערב לאור נרות, אולי כוס יין מול השקיעה...כן, בדיוק כמו בהתחלה, כשרק הסיכוי לבלות שעה ביחד הספיק כדי להפוך את היום שלכם ליום טוב.

ופעם פעמיים בשנה אפשר ללכת על רומנטיקה בגדול. כל החבילה של צימר רומנטי ורצוי כזה שמומלץ כ צימר לזוגות , אם אפשר בצפון (אבל לא רחוק מדי מתל אביב), וכזה שיש בו גם מבחר סרטים, גם יין, גם שקיעות וגם אפשרות לצאת לארוחת ערב משובחת במושבה ציורית.

הצעד הראשון הוא לקבוע תאריך שבו שניכם פנויים, השני הוא לחפש צימר מומלץ לזוגות או לשאול חברים על אחד כזה ואז להחליט באיזה מהצימרים שלנו אתם רוצים להתארח, להתקשר אלינו ולהזמין. משם אנחנו נטפל בהכל.

אנחנו ב "ימה צימר ספא יין" משתדלים שכל הדברים הקטנים, כל הפרטים, כל המרכיבים של השהות שלכם אצלינו, ממערכת הקולנוע המשובחת שיש בכל צימר ועד אמבט היין שתוכלו לעשות בג'קוזי הפרטי שלכם יהיה לא פחות ממושלם. אנחנו מאמינים שכשאתם רגועים, מרוצים ונינוחים, נהנים מערב ולילה רומנטיים ב צימר ספא שלנו, תוכלו לבחור שוב מחדש זה בזו ולחזור לחיי היום יום שלכם עם יותר סבלנות, יותר אהבה וזכרונות שיעזרו לכם לעבור את התקופות הפחות נוחות בקלות גדולה יותר.

כתבות נוספות

אלכוג'ל משפחתי של ימה ספא

אלכוג'ל משפחתי של ימה ספא

להמשיך לקרוא
צימר ימה בצל הקורונה

צימר ימה בצל הקורונה

להמשיך לקרוא
לא רק המחיר קובע

לא רק המחיר קובע

להמשיך לקרוא
לעמוד בלוג
>