ימה
YAMA
צימר | ספא יין | WINE SPA | SUITES

צימר בזכרון יעקב

צימר בזכרון יעקב

לגלול

לפעמים צריך אדם להתרחק קצת מעצמו.

לפעמים צריכה אישה להתרחק קצת מעצמה, לפעמים צריכים זוגות להתרחק קצת מהמולת היום יום הזוגית. 

קצת. 

לא שעות ארוכות על הכביש, לא מטוסים ממריאים ושפה זרה. 

בקטנה.

אבל שיהיה איכותי.

בלי יותר מדי מאמץ אבל שירגיש אחרת. 

אז לכל מי שצריך בדיוק את זה, הפסקת נשימה באמצע החיים בלי לעצור אותם, רק לעשות הקפה קטנה בשביל צדדי, בדיוק בשביל זה המציאו את זכרון יעקב. 

מצד אחד מושבה עם ניחוח של חו"ל, בתי אבן היסטוריים ומדרחוב מרוצף אבנים, יקבים, ים,נוף, שקיעות ושקט. מצד שני חצי שעה מחיפה, 45 דקות מתל אביב, 10 דקות להופעות באמפי ההיסטורי בשוני ו15 דקות מקיסריה.  

וכדי שתוכלו להנות מכל זה צריך יותר משעה-שעתיים, צריך לפחות 24 שעות. וכדי שתהיה לכם חוויה מושלמת יש פה, בזכרון יעקב, גם את "ימה" צימר וספא יין. 

צימר בסטנדרטים של חו"ל, נוף מהסרטים, עיצוב מוקפד, ג'קוזי פרטי בשתי היחידות וסופטאב בסוויטה המפנקת, מכונת קפה בכל חדר ומערכות סאונד וטלוויזיה, מוצרי טיפוח של "ל'אוקיסטן" ומיטות שלא תרצו לקום מהן.  

ואם תרצו לצאת קצת מהחדר? יש פה כל כך הרבה מה לראות ולעשות.

טיול בגני הנדיב לרומנטיקנים, רחצה בים או ספורט ימי בחוף דור למי שהרוח והמים עושים לו ריגושים,יקבים לחובבי היין, הופעות לחובבי התרבות, מסעדות לרעבים, מסלולי רכיבה לחובבי האופניים ושקט ל-כ-ו-ל-ם. 

כי אם החלטתם על בילוי קרוב לבית ואתם רוצים חוויה אמיתית של צימר בזכרון יעקב, "ימה צימר וספא יין" היא הבחירה שתעשה לכם חשק להגיע אלינו שוב ושוב. 

כתבות נוספות

אלכוג'ל משפחתי של ימה ספא

אלכוג'ל משפחתי של ימה ספא

להמשיך לקרוא
צימר ימה בצל הקורונה

צימר ימה בצל הקורונה

להמשיך לקרוא
לא רק המחיר קובע

לא רק המחיר קובע

להמשיך לקרוא
לעמוד בלוג
>