ימה
YAMA
צימר | ספא יין | WINE SPA | SUITES

לא רק המחיר קובע

לא רק המחיר קובע

לגלול

כשמעיינים במוסף, מרפרפים בפייסבוק או נכנסים לאינסטוש- העין נתפסת על משהו. 

צילום מפתה, טקסט שנון, דימוי לירי, אבל בעיקר מה שתופס את העין שלנו הן צורות גרפיות בצבע אדום שאומרות "מבצע!" "רק עכשיו!", "במחיר שלא יחזור!...."

ולאן שהעין הולכת המוח הולך גם. ואז מצטרף למוח הלב שאומר "באמת מזמן שלא...." ומפה לשם היד מושטת לכיס, האצבע למקשים ואנחנו קונים משהו. 

אז נכון שלרוב זה יהיה משהו קטן, לא באמת חשוב, שגם אם מסתבר שמה שצולם ומה שהגיע הם לא בדיוק אותו הדבר אנחנו נדלג על האירוע המצער ונמשיך בחיינו. אבל לפעמים זה יותר מזה.

לפעמים אנחנו ממש רוצים לקחת הפסקה מהחיים שלנו, לקחת את החצי השני לפינוק מיוחד, להרחיב קצת את הלב והריאות במשבים של חופשה ולעשות הפקדה בבנק הזכרונות הטובים.  

ומה יכול לעשות את כל זה בבת אחת? צימר בזכרון יעקב ורצוי צימר מפנק בזכרון יעקב ו צימר רומנטי או "צימר מפנק ורומנטי בצפון". ואם אפשר שלא יהיה רחוק מדי וגם, אם אפשר, במחיר סביר. 

אז מובן שאנחנו ב"ימה צימר וספא יין" עונים על כל הצרכים של הפינוק והרומנטיקה אבל בואו נתעכב שניה על ענין המחיר. 

ברור שיש מחירים נמוכים ומחירים גבוהים, ברור שיש כוחות שוק, ביקוש והיצע, חגים וימי חול וגם עונות יותר מבוקשות ופחות, ויש גם את האותיות הקטנות. 

אם ראיתם צימר שהמחיר שלו זועק באותיות אדומות "בזול", תקראו את האותיות הקטנות. לפעמים זו הצעה משתלמת באמת, אבל לרוב, באותיות הקטנות יופיעו כל מיני סעיפים.  

*רק בלילות ירח מלא  

*המחיר הוא לאדם אחד 

*המחיר הוא ללילה בהזמנת חמישה ימים 

*המחיר לא כולל מצעים, מגבות ומים זורמים 

*הצימר ממוקם חצי שעה מראש הנקרה וחצי שעה מבירות.... 

בקיצור, המחיר אומנם נמוך אבל לכם זה יעלה יותר... 

אז אם אתם רוצים לנסוע לצימר שיפנק אתכם, ירגיע אתכם, יעשה לכם נעים בלב ובזוגיות- אנחנו מציעים לכם לבדוק כמה דברים: 

מה יש בצימר?האם יש בו ג'קוזי? האם יש לו מרפסת פרטית? האם הוא כולל חדר אחד או שניים? האם ישבו מערכת צפייה וסאונד טובה, האם הוא נמצא במקום שקל ונוח לכם להגיע אליו, מהרואים מהחלון ומהמרפסת, מי השכנים (כי לול תרנגולות תעשייתי יכול להרוג את הרומנטיקה במהירות) ומה אומרים עליו באתרים השונים. 

ואנחנו יכולים להעיד על עצמינו ש what you see is what you get

מה שמצולם בתמונות שלנו ובסרטונים שלנו זה בדיוק מה שתקבלו. בכל אחת מהיחידות שלנו השקענו מעצמינו כדי לתת לכם את הטוב ביותר. מכונת נספרסו, ג'קוזי, מיטות מפנקות,מצעים רכים, תכשירים של ל'אוקיסטן, עיצוב פנים יחודי, נקי, מתוחזק, שקט למי שרוצה ומערכת צפייה וסאונד למי שרוצה ונוף מפה עד אין סוף. 

ואם תבדקו באתרים השונים, תגלו שגם האורחים שלנו חושבים שהיינו שווים כל שקל :) 

כתבות נוספות

אלכוג'ל משפחתי של ימה ספא

אלכוג'ל משפחתי של ימה ספא

להמשיך לקרוא
צימר ימה בצל הקורונה

צימר ימה בצל הקורונה

להמשיך לקרוא
צימר בזכרון יעקב

צימר בזכרון יעקב

להמשיך לקרוא
לעמוד בלוג
>