ימה

הסיפור שלנו

our-story-hero-image
לגלול

נעים להכיר, אנחנו עמית ואריאלה רונת, המארחים שלכם בצימרים של "ימה- צימרוספא יין" ורצינו לספר לכם כמה דברים עלינו עוד לפני שניפגש.

את העסק שלנו הקמנו ב-2009 כספא היין הראשון בישראל (את הסיפור המלא אפשר לקרוא כאן....) ומההתחלה הוא העסק הכי משפחתי שיכול להיות. את המקום עיצבו יוניס ופיטר, ההורים של אריאלה והבעלים של משרד אדריכלים ירושלמי בעל שם. את כל תפריט הטיפולים הגה ומבצע עמית, פזיותרפיסט מוסמך והפרטים הקטנים והגדולים של הניהול וגם כלי הקרמיקה הם באחריותה של אריאלה.

מה שרצינו ליצור עבור האורחים שלנו זו החוויה שאנחנו מחפשים כשאנחנו יוצאים לחופש. מצד אחד תחושה של רוגע, של מותרות ושל יציאה מהשגרה היום יומית שלנו ומצד שני להרגיש את אווירת המקום ללא מחיצות. זו הסיבה שאנחנו, בתור בעלי המקום דאגנו לפרטים הכי קטנים. בדקנו אישית עד כמה נעים לדרוך ברגליים יחפות על הדק, איזה תבלינים היינו רוצים לקטוף בגינה כדי לחלוט לעצמינו תה, מה הזווית המדוייקת לתליית הערסלים כדי שהבריזה הנושבת תקרר אותנו והנוף ירחיב את הלב. כל פרט ופרט, מהמצעים ועד עוצמת הזרמים בג'קוזי, מהרכות של הספות ועד כוס הקפה, מכוון להעביר אליכם את ההנאה שלנו על כך שאתם אורחים שלנו.

כשאתם מתארחים אצלנו אתם חלק מהמשפחה המורחבת שלנו ולכן חשוב לנו שתיהנו מהשהיה שלכם אצלנו. אנחנו זמינים לכל בקשה ושאלה שלכם ונשמח ליעץ ולכוון אתכם למסעדות, אטרקציות, חופים, יקבים וכל שאר ההפתעות שהאזור שלנו יכול להציע.

נעים להכיר, אנחנו עמית ואריאלה רונת, המארחים שלכם בצימרים של "ימה- צימרים וספא יין" ורצינו לספר לכם מה דברים עלינו עוד לפני שניפגש

העסק שלנו קיים מ-2009 והוא עסק משפחתי לחלוטין. המקום מעוצב, מנוהל ומתוחזק על ידי שלושה דורות של המשפחה. יוניס ופיטר האדריכלים עיצבו, אנחנו מארחים אתכם ובנינו במו ידינו חלקים מהמקום והתאומים שלנו תורמים בעיקר חיוכים וצחוק מתגלגל.

יצרנו לכם את חווית החופשה המושלמת של מותרות, רוגע, יציאה מהשגרה יחד עם חוויה מקומית של מי שגר מול הנוף הכי יפה בישראל. כשאתם מתארחים אצלנו אתם חלק מהמשפחה המורחבת שלנו ולכן חשוב לנו שתיהנו מהשהיה שלכם אצלינו. אנחנו זמינים לכל בקשה ושאלה.

למי שחושש ממילים ארוכות אפשר להגיד פשוט ריפוי ביין כי בתכל'ס, הגישה שאומרת ש"מה שטוב מבפנים טוב גם מבחוץ" היא הגישה שלנו פה בימה.

בערב משפחתי אחד, אחרי ארוחה מצויינת וכמה כוסיות, העלו הורים של אריאלה, יוניס ופיטר, רעיון. להפוך את השטח שמתחת לבית שלהם על המצוק בזכרון יעקב ל...משהו..., אבל למה בדיוק? בהברקה של רגע, מושפע ממה שהיה מולי על השולחן חשבתי "למה לא ספא יין?" ומתוך התרגשות ישבתי באותו לילה וגיבשתי תוכנית טיפולים שלמה שהיא הבסיס של הטיפולים שאנחנו מציעים היום. למחרת המשכתי לחשוב בנושא וגם לחקור אותו יותר לעומק ולהפתעתי מצאתי שאני לא מקורי במיוחד. היוונים הקדומים, הרומאים, הצרפתים ובכלל כל הארצות שבהם יין הוא חלק מהתרבות כבר חשבו על זה קודם. הסתבר שהענבים, מהשמן המופק מהזרעים ועד נוגדי החמצון שבקליפה הם למעשה אוצר של בריאות. ולפני שיכולתם להגיד "קברנה סוביניון" יצאנו לדרך. בסופו של דבר ניבנה על השטח קומפלקס חדרי טיפול בתכנונם המבריק של יוניס ופיטר האדריכלים והרבה עבודת כפיים של אריאלה ושלי ואנשי מקצוע מקומיים.

כשאנחנו, אריאלה ואני, יצאנו לירח הדבש שלנו, זה היה גם בשביל לחקור בהנאה רבה מקומות שונים שבהם נושא הווינותרפיה מוכר ומבוסס היטב. ביקורים באתרי ספא וינותרפיים בכמה ארצות באירופה לימדו אותי הרבה על התאוריה ואז, אחרי שחזרנו הגיע השלב המעשי. הרבה ניסוי (וטעיה, אי אפשר לשכוח את אמבט היין הראשון שלי ממנו יצאתי בגוון סגלגל מחמיא) הביאו ליצירת המוצר הראשון שלי, תרכיז יין מרלו ושמנים אתריים לאמבט יין ומוצרים נוספים שבהם אנחנו משתמשים בטיפולי הספא.

היום "ימה ספא יין" מציע שורה של טיפולים המשתמשים בתכונות המצויינות של הענבים והיין. העיסויים נעשים בשמן זרעי ענבים אורגני, חמאת גוף , פילינג גוף מזרעי ענבים כתושים ומלחים מים המלח מלווה בעטיפת גוף עשירה וכמובן אמבט היין מוצעים לאורחים שלנו בחדרי הטיפול המרווחים במתחם ואני וצוות מטפלים מעולה עומדים לרשותו של כל מי שרוצה ליהנות מחוויה יחודית ולקנח בכוס יין איכותי על אחת המרפסות של המקום.

כמו שהיין הוא המשך טבעי של צמיחת הגפנים והבשלת הענבים כך גם הצימרים שלנו היו ההמשך המתבקש של ספא היין.

בהתחלה היססנו... אומנם הסתבר שאנחנו בהחלט יודעים ונהנים לנהל ספא ולארח אנשים אבל להפוך את הצד הזה לחלק משמעותי כל כך מהחיים היה קפיצת מדרגה לא קטנה מבחינת העמקת השורשים שלנו בזכרון יעקב. זה לקח כמה חודשים של מחשבה, כמה שבועות של לבטים וכמה ימים של חשבון נפש אבל בסופו של תהליך, כשהסכמנו להקשיב גם לתחושת הלב וגם לאורחים שלנו ששאלו שוב ושוב "מתי אפשר יהיה גם לישון פה?" החלטנו לתת מקום גם לחלום הזה להתגשם.

גם הצימרים התחילו קודם כל כתוכניות שיוניס ופיטר תכננו ושינו עד שהגיעו לתוצאה שהצליחה לשלב בתוכה את כל מה שמהווה את התמצית של האירוח שלנו, תחושה נינוחה של מותרות וסביבה שמרחיבה את דעתו של אדם. נוף שמענג את העין, רוח ים קלילה שמלטפת את הגוף, מיטות שעושות חלומות נעימים, מרפסות עם ערסלים לחלימה בהקיץ ופינוקים קטנים שהופכים את השהיה שלכם לחוויה של שכרון חושים.

אנחנו בטוחים שכל אחד מהצימרים שלנו, ולא משנה אם באתם ללילה אחד של יציאה מהשיגרה או לכבוד אירוע משמעותי- יזכר אצלכם כמקום שתרצו לחזור אליו שוב ושוב ואנחנו כמובן נהיה שם ונשמח לראות אתכם נהנים מהמקום שיצרנו באהבה.

הצימרים שלנו, אשכול, כרם וגפן הם המקום המושלם למי שרוצה לחוות את הנינוחות של איזור חוף הכרמל בסיגנון המפנק ביותר האפשרי. הם מצויידים בכל מה שצריך בשביל שהיה נוחה אבל מספקים הרבה מעבר לזה. נוף שמענג את העין, רוח ים קלילה שמלטפת את הגוף, מיטות שעושות חלומות נעימים, מרפסות עם ערסלים לחלימה בהקיץ ופינוקים קטנים שהופכים את השהיה שלכם לחוויה של שכרון חושים.

אנחנו בטוחים שאחרי לילה אחד באווירת המותרות הנינוחה שיצרנו בשבילכם תשמחו לחזור אלינו שוב ושוב כי האהבה שהשקענו במקום והשמחה שלנו על זה שאתם אורחים שלנו לא משאירה אף אחד אדיש.