ימה
YAMA
צימר | ספא יין | WINE SPA | SUITES

צימר מומלץ בצפון

צימר מומלץ בצפון

לגלול

צימר מומלץ בצפון

יש צירופי מילים שמעלים אצל כולם מבט מעורפל בעיניים וכמיהה בלב. למשל צימר ספא או צימר רומנטי והכי טוב צימר ספא רומנטי . לכל אחד יש בראש את התמונה האידאלית שנוצרה מסיפורים של חברים על הצימר המומלץ בצפון שבו חגגו את יום הנישואים או אפילו חוויות מענגות  מהצימר הרומנטי באיטליה שבו ביליתם בירח דבש.

אבל איך אפשר לדעת מה מתחבא מאחורי המילים צימר מומלץ בצפון ? איך נוכל לדעת מה בעצם אנחנו מקבלים?

אנחנו ב"ימה צימר וספא יין" אספנו בשבילכם כמה כללי אצבע לבחירת הצימר הרומנטי המושלם בשבילכם.

1. קודם כל הגדירו את האיזור אליו אתם רוצים לנסוע. למשל זוגות חובבי מדבר לא יהנו בצימר שממוקם בצפון הארץ וטובל בירוק ולעומת זאת זוגות חובבי יין טוב יעשו אם יתמקדו באיזור הכרמל ובקעת אלונה שצפיפות היקבים בהם מזכירה את טוסקנה. ימה צימר ספא ממוקם בזכרון יעקב, במרחק נסיעה קצר מיקבים משובחים כמו כרמל, תשבי, אמפורה, סומק ועוד

2. מה הפעילות הזוגית החביבה עליכם? האם אתם אוהבים לטבול ביחד בג'קוזי? לראות סרטים ביחד? לשבת מחובקים עם כוס יין מול שקיעה מרהיבה? אצלנו בימה ספא תוכלו לעשות את כל אלו כי כל צימר שלנו מצוייד בג'קוזי משלו, מערכת קלנוע וסאונד באיכות גבוהה ועל השקיעות שלנו אחראית אמא טבע בעצמה.

3. זה נכון שילדים הם שמחה, משפחות גדולות זה אושר וצעירים שחוגגים מסיבת גיוס זה פטריוטי אבל אם אתם פה בשביל הרומנטיקה זה קצת הורס את האווירה. אצלנו, בימה צימר ספא יין מה שיעיר אתכם זה הציפורים ומה שירדים אתכם זו הרוח ולמהדרים, לצימר גפן יש מפלס שלם משלו עם חדר טיפולים וג'קוזי חיצוני שמאפשר לכם לבלות זמן זוגי בלי הפרעות.

4. המלצות מחברים. תשאלו עלינו אצל החברים שלכם. אנחנו בטוחים שאם תזכירו את המילים "ימה ספא" תקבלו חיוך גדול ואת המשפט "אתם חייבים....פשוט מושלם"

וחוץ מזה, כנסו לגלריה שלנו, תראו את הנוף, תקראו את הביקורות והכי טוב, צרו איתנו קשר ותנסו בעצמכם...

כתבות נוספות

אלכוג'ל משפחתי של ימה ספא

אלכוג'ל משפחתי של ימה ספא

להמשיך לקרוא
צימר ימה בצל הקורונה

צימר ימה בצל הקורונה

להמשיך לקרוא
לא רק המחיר קובע

לא רק המחיר קובע

להמשיך לקרוא
לעמוד בלוג
>